Martina Kotvová (Ramatin.cz)

logo

Ramatin.cz - internetový obchod s korálky a komponenty

 

Martina Kotvová
737 970 227

ramatin@email.cz

 

Adresa trvalého bydliště Martiny Kotvové (fyzická osoba - podnikatel):

Hybešova 521, 500 02 Hradec Králové (nejedná se o kamennou prodejnu)

 

IČ: 48643921, DIČ: neplátce DPH.

Živnostenský list zapsán v živnostenském rejstříku vedeném Magistrátem města Hradec Králové.

Registrace u Úřadu pro ochranu osobních údajů pod číslem 00045989.

 

Stručný výtah z obchodních podmínek a plné znění Obchodních podmínek

Reklamační formulář

Formulář pro odstoupení od kupní smlouvy ve lhůtě do 14 kalendářních dnů

O

UPOZORNĚNÍ: Celosvětový problém s virem COVID-19 může mít vliv na možná zpoždění při dodání zboží. Termíny dodání se mohou vzhledem k tomu měnit, bez ohledu na smluvní dohody.

Při platbě předem a nákupu zboží nad 900 Kč je doprava zdarma,
při objednání na dobírku a zároveň hodnotě zboží nad 900 Kč je dopravné 70 Kč.

Zboží zasílám Českou poštou nebo je možné si je po předchozí dohodě a provedené platbě předem převodem na účet vyzvednout osobně v Hradci Králové. Rovněž se lze dohodnout na zaslání na výdejnu Zásilkovny.

Ke každé objednávce jsou připočítané náklady na doručení, a to v závislosti na zvoleném způsobu platby a doručení. Veškeré informace o nákladech na doručení, způsobech platby a doručení jsou uvedeny také v Obchodních podmínkách a jsou jejich nedílnou součástí.

 

Přehled poplatků za doručení (tj. poštovné vč. balného):

 

Způsob dopravy a platby v rámci ČR

hodnota

objednaného zboží

cena dopravy

 A 

Českou poštou - platba předem

do 899 Kč

od 900 Kč

64 Kč

0 Kč

 B

ČP - dobírka

do 899 Kč

od 900 Kč

134 Kč

70 Kč

 C osobní odběr Hradec Králové
- platbě převodem předem
  zdarma

 

V průběhu dokončování objednávky je výše uvedený poplatek připočtený k hodnotě objednaného zboží.

S celkovou částkou je zákazník seznámen ještě před závazným odesláním objednávky v objednávkovém formuláři.

Kopii objednávky zákazník obdrží na svůj e-mail.

Internetový obchod ramatin.cz podporuje následující typy plateb:

  • peněžní převod z bankovního účtu
  • dobírkou
  • v hotovosti při osobním převzetím

Tlačítko pro odeslání objednávky je funkční teprve pro objednávku od 50,- Kč.

Nákupní košík je jednostránkový, tzn. potvrzením ZELENÉHO tlačítka dole na konci košíku rovnou odesíláte objednávku.

 

Návod na vytvoření a odeslání Vaší objednávky:

  1. Pro nákup v našem obchodě není třeba se registrovat.
  2. Při prohlížení detailů zboží můžete vkládat do košíku požadovaný druh a počet kusů zboží.
  3. Klikněte na Nákupní košík v pravé horní části stránky.
  4. Vyplňte fakturační údaje a zkontrolujte, zda je fakturační adresa stejná jako dodací. Pokud jste zaregistrováni a přihlášeni, údaje se vyplní automaticky. Zkontrolujte, prosím, zda je adresa pro poslání zboží aktuální.
  5. Níže v košíku následuje seznam objednávaných položek včetně jejich cen a souhrnné ceny za objednávané zboží.
  6. Označte způsob doručení Vaší objednávky (poštou, osobním odběrem). Při hodnotě objednávaného zboží nižší než 50,- Kč nelze označit.
  7. Zvolte si způsob platby. Platbu předem (bankovním převodem, vkladem, elektronickým převodem, složenkou), na dobírku či osobně při převzetí v provozovně.
  8. Košík se aktualizuje a zobrazí se celková cena za Vaši objednávku.
  9. Nyní můžete připsat poznámku k objednávce.
  10. Přečtěte si obchodní podmínky a zaškrtnutím označte Souhlasím s obchodními podmínkami.
  11. Odešlete - potvrďte objednávku stiskem zeleného tlačítka Potvrdit objednávku.
      • CO NÁSLEDUJE DÁL?
  1. Objednávka je odeslána do systému, na Váš e-mail bude doručena automatická rekapitulace celé objednávky. Pokud jste si objednali zboží na dobírku, stačí vyčkat, až zazvoní doručovatel/ka u Vašich dveří (pokud Vám zboží do jednoho týdne nepřijde, kontaktujte poštu v místě Vašeho bydliště). Informaci o provedené expedici zboží Vám zašleme emailem.
  2. Pokud jste vybrali platbu předem, zašleme Vám emailem podklady pro provedení platby předem. Podklady jsou uvedeny ve spodní části potvrzujícího e-mailu, který obdržíte, zároveň je posíláme dalším samostatným e-mailem  obvykle během několika hodin, nejpozději následující pracovní den po obdržení objednávky. Po připsání Vaší platby na účet bude Vaše zboží expedováno. Informaci o provedeném odeslání zboží Vám zašleme emailem.
  3. Pokud jste si vybrali osobní odběr v Hradci Králové, vyčkejte, až Vám zašleme e-mail potvrzující, že zboží je nachystané k odběru.
  4. Stav svých objednávek můžete také průběžně sledovat po přihlášení do obchodu, v levém sloupci najdete odkaz Vaše údaje.
  5. Po ukončení nákupu se nezapomeňte odhlásit, anebo ukončit internetový prohlížeč.

 

Přeji Vám příjemné nakupování a hodně úspěchů při práci se zakoupenými produkty.

Martina Kotvová